23. 8. 2013

For men/ Tak obetavo,tak žensky.

Poklady, ktoré som našla tento týždeň by som zrátala na prstoch jednej ruky. Pokladom číslo jedna sú moje najdrahšie ženy -dve kreatívne bosorky. Potom mám vo svojom živote aj iné ženy, ktoré mám veľmi rada a rozhodne si bez nich neviem predstaviť deň. No a najväčšia žena, poklad, je samozrejme moja mama.

No ale dosť bolo sentimentu,dievčatá. Preskočíme  z témy a premostíme otázkou- rady nakupujete pre svojich mužov? Neviem, koľké z vás berú na nákupy svojich hrdinov domácich a asi aký je scenár samotnej udalosti, ale u nás to vyzerá asi takto:
"Richard, vyber si niečo"
"Ale ja nič nechcem."
"Fakt, si proste kúp aspoň tie nohavice."
"Nie, Lucia, ideme het."

Je pekné,že tak krásne šetrí prachy. No ja si myslím, že mať jednu bundu a jednu mikinu je dosť málo,najmä ak sa suší po praní. Takže. Ignorujem. A chodím nakupovať za neho. Vyzerám niekedy divne, medzi mladíkmi, ktorí sa naťahujú za svojimi tričkami, po ktorých pokukujem aj ja. Hold, aj takto to funguje a toto sú dnešné pánske drobnosti. Nejak sa mi to hodilo. Vraví, že je to v pohode. A ja uvažujem, že či to triko s lebkami  nie je viac v pohode na Bumpkinovej než Bumpkinovi...
Vravím,tak obetavo-tak žensky (nakupujem).


3 komentáre:

  1. :) z duše mi hovoríš a nejako podobne to nenápadne prišlo aj do našej rodiny.. nuž čo už, taký je údel ženský :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. že :D ja som ale rada, cítim sa tak dôležito, zaodievať hrdinu domáceho :))

      Odstrániť
  2. prave som frajerovi ukradla tricko jimmyho há...ono v tych panskych veciach je velice pohodlne a dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť