2. 9. 2021

39

 Včera som oslávila 39 rokov.

Ani sa nepýtajte, aké pocity z toho mám. Na jednej strane, som naozaj vďačná, že smiem, no na tej druhej strane, ani netuším, kde sa ten čas pominul.

Ako sa nám zdá, že koľko času máme a zrazu sa tak rýchlo míňa. 

Keď som bola mladšia, tak som si predstavovala, že čo bude za 10  rokov...a teraz sa mi zdá, že za tých 10 rokov sa vlastne nič neudialo. Akoby prešli len dva dni. 

Ak by vás zaujímalo, či bola oslava divoká, tak vôbec žiadna nebola. Bola som doma, manžel ma vystískal a deň som strávila sama so sebou. Sú to vzácne chvíle. Možno sa budete smiať, ale ja mám rada samotu. Sú dni, kedy si svoje bytie ozaj vychutnávam.

Tak vitaj nový rok v mojom živote. Buď ku mne milý ♥

PS: pár radostí  materiálnych ♥






 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára