8. 9. 2021

Tričká pre krásne ženy

 Ráno som hovorila s Ľubkou Kukajkou o takých bežných veciach a prehodila som, že však koľko rokov sa poznáme...

A tak tu teraz sedím, a rátam v hlave odkedy to vlastne je. A nie len to, ale aj ten počet tričiek, ktoré oni pre mňa ako firma potlačili. Je toho naozaj veľa. Priznám sa, to sa mi teda rátať nechce.

Všelijaké motívy majú odo mňa zákazníci. Niektoré sa mi páčia viac iné menej. Najviac sa vždy páčili rôzne víly a ženské krásky. Preto tie tričká aj volám "tričká pre krásne ženy" 

Lebo si myslím, že každá žena je krásna. Každá je jedinečná. No a ešte, keď sa k takej žene pridá aj moje triko, tak je to super kombinácia.

Veľmi sa teda teším, že sem tam sa niekto obdaruje tričkom z mojej galérie, a že ich môžem doma navoňať a zabaliť na cestu.

Ktovie, čo ešte nositeľné ešte vymyslím. Chcelo by to zas nejaké nové mikiny ♥

Och toľko nápadov a ja tu len tak sedím....









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára