21. 8. 2013

No neon, please

Každé druhé ráno vidím v práci jednu slečnu (no dobre,tak každé ráno). Je dokonalá pre mužov svojou postavou,dlhými vlasmi a nakresleným obočím. Prevažne každý muž na obede sa za ňou obzrie.  Tí,čo sa neobzrú sú asi muži,čo už dorástli na svoj vek,alebo sa chystajú do Tibetu na očistnú cestu ducha (tela,též). Niekedy si s kolegyňami pripadám ako stredoškoláčka, pretože sledujeme, či je obočie nakreslené rovno a či je sukňa tak akurát krátka.
To viete, ja sa snažím byť iba všímavá. To je všetko ;)
Na druhej strane nedá sa nevšimnúť, že ak ide oproti neonová ružová, je jasné, kto ju má na sebe...

Dnes mi ju kolega ráno pripomenul,pretože sa ma spýtal, či som si od nej požičala nohavice. Neboli neonové, len trochu kratšie než zvyčajne. Tú otázku samozrejme beriem ako kompliment. Obočko dokreslím a je to!
Napadla ma však otázka- je vôbec neon ešte IN?
Musím sa jej opýtať...

(Kým teda zistím ako to s neonkami je,ostávam s pozdravom a decentnými ružovými kúskami v skrini)




3 komentáre:

  1. Štyri (a keby mám, tak aj viac) palce hore!!! Neón mi od začiatku nepasoval a drásal zrak, najmä ten taký lacný, prvoplánovo zladený...
    Článok potešil, na fotkách ti to svedčí! :-))

    V.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada,že nie som sama. bo ja fakt nemôžem. decentne mi to nevadí,ale celoplošne a celotelovo ano. neon teror.

      A ďakujem mocno :*

      Odstrániť
  2. ja neon moc nemusím, pretože ja som rada v úzadí a nie byť stredobodom pozornosti. Ja som rada nenápadná, nepovšimnutá, pretože môžem byť "všímavá" kolko sa mi zachce :)

    OdpovedaťOdstrániť