25. 8. 2021

Reálne a čisto

 Za pár dní budem mať 39 rokov. A čím si tak zlepšiť náladu? Hm,čo tak skúšať nový objektív na sebe...a zrazu vidieť všetky tie vrásky a nedostatky a padajúce líca? To zlepší náladu prenáramne. 

Poviem vám, že skôr mi to vyčarilo úsmev na tvári, pretože naozaj mať sa rád so všetkým tým, čo prináša starnutie, je celkom komplikované. A viete prečo? Lebo často sa aj nevedome porovnávame s tým, čo nám ponúkajú sociálne siete. S tvárami, ktoré sú súmerné, s pleťami, ktoré nemajú ani jednu jedinú chybu, a s úsmevom, ktorý je biely ako Ariel.

Na tomto blogu mám stovky fotiek seba samej, kedy som bola chudučká, utrápená, s vačkami pod očami a nikdy som to neriešila. Bol to môj život a bola som to ja vo svojej najčistejšiej a najreálnejšej podobe.


A to je to, čo sa tak málo svetu ukazuje.

Za pár dní budem mať 39 rokov. Vo svojej najčistejšej a najreálnejšie podobe vás zdravím.








2 komentáre:

  1. Tvoja najčistejšia a najreálnejšia podoba spôsobuje to, že ťa veľmi rada sledujem. Teda, okrem iného, lebo tvoje umenie je kapitola sama o sebe :) Posielam lásku ♥

    OdpovedaťOdstrániť