22. 9. 2021

Mestké dievča

 Minule som dostala takú otázku, že či by som neurobila odporúčania na detské knihy, ktoré mám rada.

Tak som zalovila v pamäti a poslala správu o tých, ktoré mám ozaj rada. Zároveň som si ale uvedomila, ako som dávno žiadnu nečítala.

Môj nočný stolík je plný kníh o prírode, stromoch a kvetinách. Asi to súvisí aj s tým, že som začala behať po chotári s foťákom a nejak sa v tej tematike motám...

Klamala by som, ak by som povedala, že ma to nebaví. Nie som botanik a nikdy som netúžila žiť v prírode. Ale čím viac sa túlam, čím viac uvažujem nad tým, kam so svojim životom, cítim tam spojenie.

Cítim, že mestské dievča je preč. Aspoň zatiaľ, kým všetky tie knihy o prírode prečítam. A potom sa uvidí. Je skvelé mať stále možnosť niečo objavovať. Dokonca aj seba samého...

PS: môj blog navštevuje nenormálne veľa ľudí zo Švédska a Ameriky. Nerozumiem tomu a núti ma to zamyslieť sa, či by som nemala pár riadkov napísať po anglicky. Je to zvláštne, pretože som mala pocit, že sem chodí iba hŕska ľudí a tie dosahy do zahraničia ma prekvapujú ♥







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára