27. 9. 2021

Nespím lebo vidím

 Je to už niekoľko dní, čo zle spím. Vidím stále pred očami obrázky a neviem to nejak zastaviť. Dnes som si kúpila nejaké vitamíny a skúsim, či bude tých obrázkov nebude menej pri zaspávaní. Ja som človek, ktorý je na inšpiráciu veľmi citlivý a som ako chodiaca špongia. Neustále premýšľam, čo by som fotila, tvorila, kam svoje umenie posunúť...

Ešte sa mi nestalo, aby som bola z vlastného umenia a tvorenia taká unavená. Viem, som workoholic, ale keď toľko pekného je okolo mňa. moje oči sú tak vďačné za tie jednoduché krásy okolo. Užívam si vychádzky a snažím sa zaznamenať každý kúsoček času, ktorý tam strávim...Až zistím, že vlastne nonstop pracujem :D Takže skúsim sa na chvíľu zastaviť. Ale ešte pred tým vám ukážem krásy z môjho foťáka.

Mne sa páčia preveľmi ♥









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára