3. 10. 2021

Chytala vietor

Dnes ráno som mala nastavený budík na 5.30. Keď zazvonil, zistila som, že je vonku ešte fakt tma, a že asi toho veľa nenafotím. Tak som si ešte ľahla, a išla von až o nejakú hodinu a pol neskôr.

Kráčala som ovešaná foťákom a statívom a pán, ktorý išiel venčiť svojho psa sa na mňa neustále obzeral. Pridal do kroku a ja som si uvedomila, že ten statív vyzerá trochu ako zbraň. Pán sa teda stratil kdesi medzi domami a ja som spokojne rozložila svoje veci na poli.

Poviem vám úprimne, že fúkal vietor trochu viac než sa mi páčilo, ale napokon to bolo skvelé počasie k tým mojim dlhým šatám...

Keď máte v hlave obrázky- počasie dobré či zlé- nemôžete ich len tak odložiť.

Vlastne môžete, ale to by ste potom neboli ako ja :)

 








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára