15. 9. 2021

O mojej cieľovke

Vo svojej zbierke obrázkov mám naozaj veľ motívov. Keď otvoríte moje pc, či skicáre, nájdete tam proste celú plejádu kresleniek. Za tie roky sa toho naozaj nazbieralo. Ale priznám sa, nikdy nad tými motívmi veľmi nepremýšľam. A mala by som. Pretože s obrázkami podnikám, a základ toho podnikania je rozumieť svojej cieľovke. Ak jej rozumiete, ušetríte si prácu, lebo vytvárate len to, čo vaša cieľovka chce.

Tým pádom máte viac času pre seba a netrávite zbytočne čas strieľaním mimo cieľ.

Lenže toto by bolo príliš jednoduché. Stáva sa totiž, že vaša cieľovka je úúúplne iná od vás. Vaša cieľovka sú proste všakovaké mamičky. Rastú s vami. Kedysi vás sledovali ako násťročné a dnes už majú malých či väčších špuntov...A okrem toho, že kupujú veci nutné pre svojich potomkov, tak sem tam si chcú urobiť radosť aj niečím iným. 

Napríklad mojimi obrázkami! 

Toto je jeden z najnovších mama motívov, ktoré som maľovala. Zacielila som na mnohé z vás, lebo viem, že pre mnohé z vás je toto veľmi dôležité obdobie vášho života. Pri tomto motíve som teda naozaj premýšľala, aby som vás potešila...

A môžem si ísť zas kresliť pre seba ♥ 


PS: obrázok a textil doplním nejak budúci týždeň, majte strpenie so mnou :*








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára