16. 9. 2021

Bumpkinova diary

Môj svet nie je veľký.

Nechodím všade možne, iba tu kúsok po okolí a predsa som videla rozprávku. Kúsok odo mňa, cez objektív môjho starého foťáčiku, sa mi ju podarilo zachytiť.

A okrem toho momentu, som sa  včera odhodlala založiť si na IG nový foto účet. Priznám sa, dlho som váhala, či tie obrázky pridávať k sebe na umelecký instagram, lebo ja som zástanca toho, že všetko by malo byť pokope. Však je to môj svet a moja tvorba.

Ale už je toho akosi veľa. Obrázky, handpoky, fotky. Tak som zhodnotila, že foto účet s tým, čo vidím okolo seba nebude zlý. 

Bumpkinova.diary som ho nazvala a je to ozaj taký môj osobný foto denník. Ja som amatér, takže berte to ozaj len ako môj denník, momenty krásy, ktoré uchvátia moje laické oko ♥





 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára